Misschien heeft u dit ooit al eens ervaren ? Aangekomen aan uw Spaanse vakantiehuis merkt u dat de elektriciteit of het water is afgesloten, een waterlek zich heeft aangediend of de keukenvloer ondergelopen , of misschien een kat door een open geraakt venster was gekomen en een puinhoop heeft veroorzaakt ...
Onze Malimi service Huismanagement kan u veel ellende besparen zodat u na elk verblijf met een gerust gevoel naar huis kan terugkeren. Huismanagement is een aanvullende woningservice van ons Immobiliënkantoor waarop u terecht kan rekenen! Op geregelde wijze wordt er een oogje in het zeil te gehouden, deuren en venster regelmatig ge-opend om het huis te laten luchten en eventuele problemen in /aan of bij uw huis op te lossen. Regelmatig uw huis checken kan u op termijn duizenden euro’s besparen.
Onze service wordt uitgevoerd door een professioneel team en houdt in:
- Wij functioneren als sleutelhouder zowel bij uw verhuur, in geval van schadeclaims bij uw huisverzekering,
controle bij mogelijke inbraak,bij verbouwingswerken of de opmaak van een ECP, of persoonlijke vergetelheid
- Regelmatige inspectie (complete controle, ventilatie, toiletten en afvoeren spoelen)
- Regelmatige inspectie (complete controle, ventilatie, toiletten en afvoeren spoelen)
- Checken van het water en de elektriciteit
- Rapportering van eventuele nodigde reparaties
- Rapportering van eventuele nodigde reparaties
- Wij garanderen u een bezoek aan uw woning van minstens 1x per maand en/of naargelang noodzaak,
bv in geval van hevige stormen, neerslag of andere onverwachte zaken,
Deze service bieden wij aan voor het bedrag van 240€ (excl. BTW)
op jaarbasis ( in een straal van 20km ) .Bij verdere afstanden betaalt u een minimale aanvullende verplaatsingsvergoeding Neem gerust contact met ons op voor verdere informatie.